marți, 15 martie 2016

Autobiografie

Buna ma numesc Andrian
numele si familia completa:Pirtina Andrian Petru
Mam nascut pe 18 Februarie 1990 
De bastina sunt din sat Bravicea Raion_ul Calarasi
La moment locuiesc in Chisinau si Lucrez
Ideia cu Poezia e de mult 
Sa inceput tot cind inca invatam aici in chisinau 
La scoala profesionala Nr 3, cind eram undeva 
prin cursul 3 aveam undeva 19 ani pe atunci 
era o perioada a tinereti foarte interesanta, atunci am inceput sa scriu prima poezie si acum tin minte eram la o lectie de limba romana aveam la tema tot o poezie si stateam ma  gindeam la aceia poezie si din senin sau poate asa si trebuia sa fie imi apar in gind niste rinduri si suna frumos dar fara rima atunci am scris in caiet tot ce pe moment imi venia din minte apoi ajuns in camin mam apucat sa transcriu cei drept ceva nu ajungea ceva nu imi placea asa ca prima poezie am scriso cu greu, pe urma tot mai des ma gindeam sa mai scriu si mai des imi venea muza, Seara inainte de culcare sau cind eram deja in pat ma gindeam si tot aparea venea cite un vers si asa sa inceput si a doua poezie a treia etc, dar mam tinut asa vreun an dupa care am inceput sa lucrez probleme chestii si poiezia asa si a ramas pe ultimul plan acum  a aparut din nou muza si am inceput sa compun poezii si am inceput chiar si sa le public sa le citeasca si lumea.de aceasta miam facut acest blog sa ma impart cu poiezii_le mele cu parerile mele cu ginduri_le mele etc 
Cu  toate ca lumea nu prea citeste mult in ziua de azi e mult mai usor sa te uiti la un clip sau la un film sau care au de lucru si e incarcata toata ziua nici nu au cind sa mai stea pe net dar totusi cred ca mai sunt si acei putini care citesc poezii sau carti etc 
Eu va doresc Lectura Placuta !!!



Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...