sâmbătă, 19 martie 2016

Cantec de mai



Cantec de mai

Johann Wolfgang Goethe
Totul serbeaza
Si canta imprejur:
Valea-nflorita,
Aprinsul azur!
Si tremura orice
Frunza pe ram!
Stapan pe huceaguri
E-al pasarii neam!
Dorul din piept
Nu-l stavilesti!
Sa vezi! Sa auzi!
Acum sa traiesti!
Iubire! viata
Iti este draga;
Tu ai creat
Lumea intreaga!
Tu darui – frunza
Batrinului nuc;
Lanului – aur,
Ramului – suc.
Vino la mine
Chip ingeresc!
O, cum ma iubesti!
Cum te iubesc!
Cind lacramioara
Rasare-n desis,
Si pasarea – cerul
Il ia pieptis!
Doar dragostea ta
Imi trebuie mie,
Ea-mi daruie viata
Si bucurie!
Exista in toate
Un dor de-a trai -
Fi-vei ferice
De ma vei iubi!
(trad. Nicolae Dabija)


Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...