vineri, 18 martie 2016

Citate,Ginduri de ale mele.

Partea_1

Atita timp cit inima bate si capul Gindeste,mai ai sanse sa iti Implinesti Visul.
***
Unica cale spre succes e sa gindesti zi de zi la ce e vreai sa obtii si cum sa obtii.

***
Viata eu un joc, odata ce ai intrat in joc joaca.
***

Viata e un joc, daca vrei sa cistigi treb si sa ristii.
***

Viata e o piesa de teatru tu alegi sa fii eroul  principal sau sa stai dupa culise.
***

Daca vrei sa ai succes mare in ceva treb sa iti doresti din tot sufletul asta.
***
Toti gresim dar treb sa invatam si din greseli_le altora .
***
Ce mai grea Lupta e Lupta cu Sine.
***


Va Urma...

                                

Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...