duminică, 13 martie 2016

Clipa

                               Clipa




Numai dupa ce pierdem ne dam seama,
Ce am pierdut cu Adevarat,
Sunt Clipe ce nu le traiesti o Viata,
Ramine doar Amintirea si tot ce a fost,

Frumos se transforma in-trun vis real,
Ce a fost si nu va mai fi,
Cit de mult nu am vrea sa intoarcem inapoi
Cite am pierdut si vom pierde ,

Nu o sa ne dam seama pina in 
Momentul cind o sa pretuim Clipa,
Doar Clipele frumoase ne tin pe picioare
Ne dau aripi sa mergem mai departe,

Si tot Clipele mi se arata in fata 
Atunci cind murim traiti-va viata 
Cu adevarat Pretuiti Clipa 
Ea poate sa fie ultima in Existenta 
De a fii Viu...






Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...