marți, 15 martie 2016

Dialog

                                   Dialog...

                               PART_1


Eu.Buna ce faci cum te simti?
Ea.Buna ma simt bine
Eu.pari cam palida,trista poate sa intimplat ceva spune?
Ea.nu,adica nustiu cum sa iti spun
(Urmeaza o tacere)
Eu.ce anume, spune eu sint gata sa te ascult,
Ea. si sa ma intalegi ?
Eu. ce anume sa intaleg, cind nici nu ai spus ce sa intimplat?
Ea.poate lasam aceasta discutie pe alta data? hai sa ne mai primblam,
Eu.pai ne primblam, da cred ca nu o sa ne primblam in tacere,
Ea.nu, da nu am curaj sa iti spun ce am de spus,
(Ne Primblam)
(Urmeaza o tacere)
Eu.poate continuam discutia,spune asa cum este hai curaj
Ea.nu vreau sa te supar sa te ranesc .............

Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...