luni, 14 martie 2016

Dimineata

                       Dimineata






Dimineata e soare pe petale stropi de roua,
In suflet e frig in inima ploua,
Tu miai rupt inima in doua ,
Numai e noi,doar eu si tu ,

Nu ma mai intreb de ce mi se intimpla asta mie,
Incetez sa cred ca o sa fie bine,
Tot ce am avut mai bun ai luat cu tine,
Ce mister ce nebunie tot sa petrecut,

Rapid de parca asa trebuia sa fie,
Nustiu unde esti acum dar gindul e la tine,
Mie dor de diminetile senine,
Mie dor de noptile romantice de amor pline,

Multe am pierdut dar niciodata
Nu am crezut ca o sa te pierd si pe tine,
Unde nu ai fi sa stii ca inca Mie Dor de Tine...



 
 

Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...