miercuri, 16 martie 2016

Istorii

  
Part_1

Istoria mea, tot a inceput in ani 1990 iarna mam era insarcinata cu mine erau zile reci de februarie, deci eu mam nascut pe 18 februarie.Tata era plecat la armata,isi facea datoria de soldat cum era pe acele vremuri,eu putine mai tin minte din acele momente caci eram mic si nu stiam nimic,chiar daca vedeam in fiecare zi soare eu nu stiam ca e soare eu pursisimplu ma jucam eu nici primul cuvint nu il tin minte care lam rostit, dar acum scriu,totusi ca orice copil am invatat si eu la gradinita apoi la scoala apoi la liceu am urmat aceiasi pasi ca si altii dar intotdeauna am avut ceva al meu, ceva care totusi facea diferenta intre mine si alti copii, cei drept in copilarie eram mai inchis in mine si acum nu sunt 100% dezghetat, dar  asa e fiecare cu caracterul si gusturi_le sale, copilaria nu a fost una din cea mai stralucita si  nici alintata normal ca la fiecare dupa posibilitati,eu nu am regreta si nici nu regret si intotdeauna am intales ca toti suntem egali din nastere dar apoi fiecare isi alege drumul sau isi face viata lui si asa trece timpul si ne trecem si noi….




Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...