vineri, 18 martie 2016

Mini poieziI



Am tot visat la o iubire,
Cum numai in vis ar putea sa fie,
Neam gasit si asa vom fi impreuna,
Iti multumesc ca ai intrat Viata Mea.
                               ***

Viata de zahar nu sirop de capsune,
Nu ciocalata,nu,
Nu pot gasi nimic atit de dulce 
Ca Buzele tale...
                                 ***

Mam uitat in portmoneu era gol,
Mam uitat in buzunar si am gasit,
Doar citeva monede,
Mam uitat in Inima si team gasit pe tine,
Abia atunci am realizat cit de bogat sunt...
                                 ***

Daca cineva va bate la poarta,
Sufeltul_ui tau sai spui ca e incuiata,
Si cheia am luato Eu ...
                                  ***



Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...