joi, 17 martie 2016

Muzica

                                   Muzica





Muzica e viata mea,
Poate fi si a ta,
Atunci cind transmite in difuzoare,
Valuri de vibra_ti si senza_ti,

In ritm vrei sa te misti,
Sa te misti fara oprire,
Tot ea bate in boxe a inviorare,placere si miscare,
bass dupa bass te pune in pas de impas,

Si nu ai decit raza unui compass de miscare,
Fara incordare,lin pe terenul plin de culoare,
De e sa sari tise pare ca ai ajuns cerul,
De esti asezat fumul se ridica,

Danseszi si te misti nai ce sa risti?
Noapte si zi esti conectat 
La o mica para a muzici,
Ce iti da senzatie de a trai,

Tot ea te pune uneori pe ginduri,
Tot ea alunga gindurile negative.
Nu ai nimic de facut de cit sa schimbi frecventa,
Sa iti schimbi dispozitia,

Sa cureti si sa dai culoare vietii,
De e la maxim nu auzi pe nimeni in jur,
Traieste la maxim si Risca,Iubeste,Ajuta,
Creeaza,Respecta,Pretuieste,

Asta e Parte din Viata Ta!!!



DA


Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...