duminică, 13 martie 2016

Ne-Insufletit

                        Ne-Insufletit!






Stau in fata ta ca un monument de piatra,
Nu am ce sa zic,nu stiu ce sa fac,
Frumusetea ta ma fermecat ,
Privesc in sus la cerul senin,

La fel ca ochii tai ,
Privesc in zare un riu ,
Cu valurile la fel ca parul tau
In umbra iti vad corpul tau plapind,

Ce cade pe iarba verde,
Soarele incet cu incet pleaca spre apus,
Pasarile inceteaza sa mai ciripeasca,
Totii merg grabiti la casele lor,

Dar eu ramin la fel ca inainte ne clintit,
Batut de vint,ploaie si zapada,
Tu ai plecat din data cum a inserat
Am ramas singur sub cerul instelat,

Mia ramas doar Umbra mea,
Am astepat o zi a trecut un secol,
Dar tu nu ai mai venit
Dar eu la fel ca Inainte 
Am Ramas
Un Corp Ne-Insufletit...
 

Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...