duminică, 13 martie 2016

Schimbat

                          Schimbat





Imi vine greu sa scriu ce vreau sa scriu,
Si in gind sa intors pamintul,
Lovit de linistea si haosul din jur,
Si adormit de frumusetea vietii,
Dus pe aripile cunostintelor ce nu mor,
Batut de vind si dor condusa e vocea de ecou,
Si pasarea e cu glas amar,
Si inima mie zdrobita de amor,
Dar pastrez in sinea mea credinta bunilor mei,
Ma inchin icoanei pentru ei,
Si nu sunt contra norilor ce se revolta din senin,
Si nici nu ma las prada lor,
Veninul ramine ne schimbat si acum,
Si durerea a patruns adinc,
In maduva anilor ce trec,
Si obiceiurile se schimba la fel ca glasurile omeniri,
Si Ploua cu lacrimi,
Dar eu continui sa mai scriu...

Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...