duminică, 13 martie 2016

Visez Traind

                      Visez Traind




Traim visind in fiecare zi,
Visam sa fim sa ajungem?
Visam la viitor gindind la trecut 
La clipele ce au trecut ,

La ceia ce a fost si nu mai este,
Visam sa intoarcem timpul ce-a trecut 
Sa fie in viitor aceleasi clipe
Fericite aceiasi prieteni aceiasi banca,

Aceiasi profesori ce neau crescut,
Crescutam-m mari deja si aripile au crescut,
Indat-a am si zburat cu lacrima in ochi,
Cu inima in dinti sa inconjuram pamintul,

Dar nu am zburat departe caci dorul ma lovit,
Am poposit nu departe de cuib,
Ca sa fiu intotdeauna aproape ,

Cu gindul am si inconjurat pamintul,
Si nicaeri nu am gasit ceva mai bun 
Decit doar aici unde am crescut,
Acum visez traind...




Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...