vineri, 18 martie 2016

Zbor

 


As vrea sa zbor si sa planez impotriva vintului,
As vrea sa tai norii si sa inconjor soarele sa Vestesc venirea primaveri sa vestesc pace si Intelegerea sa emigrez doar atunci cind voi fi Pregatit si sigur sa emigrez la timp,chiar daca Zbor pe cer poposesc si imi trag rasuflarea pe Pamint,numai pe pamint e ceia ce in cer nu e,
As vrea ca cei ce emigreaza sa se intoarca inapoi,
Unde sunt ei poate e bine si stiu ca va fi si mai Bine dar stop e deajuns atitia ani de asteptare,
Atitea doruri desarte atita lipsa de viata,
Intoarceti_va Inapoi...

Un comentariu:

Jaguar spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...