joi, 21 februarie 2019

PAHODU!!!

Pahodu am încurcat raionul,
Pahodu nu lucrează microfonul,
Unde îi tăt narodu?
Unde îi tineretul?
Pahodu toți sunt peste hotare,
Pahodu ii sarăcie mare,
Aici care pe care!
Coruptia e obicei mare!
Pahodu nam ales pe cine treb,
Pahodu tot ii singuri se aleg,
Nu ma intreba ce sa schimbat,
Nu sa schimbat decit preturile ce cresc,
Pahodu vreau să ne alunge,
Pahodu numa cu promisiuni ne unge,
Lumea tace dar cred că ajunge
Lumea treb sa îi alunge !!!
Pahodu ei vreau sa tac,
Pahodu eu chiar nam sa tac,
Bunelu o luptat tanchist,
Dar eu lucrez ca sa rezist!
Pahodu țara are viitor,
Dar nare un concret conducator...

Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...