luni, 18 noiembrie 2019

Strugure!

Copaci goi în bătaia vîntului se zbat,
Păsările tac multe au emigrat,
E toamnă în calendar,
Plouă mai des ne încetat,
Satele sunt pustii mulții au plecat,
Unde și unde vezi fum din hogeac,
Bătrîni stau în prag sprijiniți în toiag,
Așteaptă să vină copii să vadă nepoții,
Sau săturat să privească,
La televizor hoții,
După vot sau ascuns ca țistari,
Patru ani vor sta în hibernare,
Și lasa poporul să spere la o schimbare,
Că o sa venim iar cu promisiuni goale,
Pină atunci mai scoatem un proiect
De cumpărare,vinzare,monopolizare,
Să nu mai aiba săracul om nimic,
Dar să lucreze ca robul la mine,
Doar pentru asta suntem independenți,liberi,
Nu cred că strămoși noștri,
Pentru astfel de valorii au luptat,
Nu cred că nu putem fii uniții,
Cred că am uitat cine suntem,
Și de unde venim,
Și ce viitor o să lasăm celor care vin...

Dacă moldova eu un strugure,
Eu sunt o vița de vie,
Dar stramoși noștri sunt radacina ei,
Copii sunt cei ce vori îngriji și pastra via,
Aveți grijă unul de celălat,
Și vinul nu va seca niciodata!!!


Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...