duminică, 13 martie 2016

Plecat

                             Plecat



Noptiile sunt reci de cind tu ai plecat
Amintirile fierbinti de ne uitat,
Inima imi bate ne-incetat
Ma incalzesc cu amintirile ce nu leam uitat,

Totul sa schimbat in urma ta
Nu a ramas decit speranta ce moare ultima
Sunt intrebat ce sa intimplat '
Nu raspund decit ca ai plecat,

Regret ca asa sa intimplat,
Dar ambii suntem un vinovat ,
Tu ai ales un alt drum,
 Pe care eu nu mai sunt acum,

Si nu am decit o poza in album, 
La care privesc acum,
 Stiind ca esti departe,
Nu pot sa te intorc din drum,
 
Dar vreau sa iti spun ca sunt mai bun,
 Mam schmbat asa cum cindva ai visat,
Speranata nu a murit si eu deja miam revenit,

Stii imi este DOR nu a fost USOR
Dar am inteles ca nu mai are ROST...


Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...