duminică, 13 martie 2016

EEXISTI

                             EEXISTI 




Singur in noapte te voi astepta mereu,
Tu esti visul meu tu esti ceia ce existi,
Ceia ce imi doresc ca sa traiesc,
Zi de zi privesc la poza ta,
 
Si imi doresc sa fii aproape sa te simt,
In viziunea mea nu esti decit un inger,
Pazitor care ma face sa ma simt in siguranta
Ma apara de gindurile rele,

Nu pot sa nu ma gindesc la tine
La felul tau cum esti,
Trec zile intregi si saptaminii
Si gindul mie doar la tine,

Sa iti explic ca te iubesc ,
Am inteles nu are rost, 
Sa fac sa simti ce e iubire,
Tu nu ai timp,

Nu mai stiu ce sa fac, 
Mie teama sa nu gresesc sa nu te supar, 
Mereu tiam vrut binele, 
Mereu am vrut sa fiu cu tine,

Mias dori sa stiu ce simti tu pentru mine?
CINE SUNT PENTRU TINE???


Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...