duminică, 13 martie 2016

Prieten

                             Prieten




Trecutau ani prieten bun,
De cind nu neam vazut,
Multe sau schimbat ,
Prin multe am trecut, 
Si azi imi amintesc,
Cind visam si imi doream
Ceia ce acum nu mai doresc,
O copilarie,copilarie,
Esti departe dar asta 
Nu ma intrerupe sa iti spun,
Cum ma simt si 
Cum imi traiesc eu viata,
Ajungind acum dupa 
multii ani nu imi doresc 
decit sa te vad la fel ca inainte,
Sanatos,Ager si Voios
Neam ciocnit de probleme
Ce neau facut sa fim
Mai buni mai puternici
Dar in viata nu e destul
Ceia ce a fost 
Am fost printre strainii,
Ca asa a fost sa fie
Nu am pretuit ce aveam
Acum regret!
Nu am riscat 
Acum as vrea sa risc
Dar sa trecut 
E mult de spus 
Si greu de explicat
Departe unul de altul
Neam departat si daca vii, 
Sa stii ca esti asteptat,
De prietenul ce nu te-a uitat...



Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...