duminică, 13 martie 2016

Poezia Manastire!

                                           

                           Manastire!!!





Lin cad frunzele pe pamint-ul plin,
Si in bataia vintului se string,
Calcind pe culorile ce sunt,
Calcind pe acest pamint Sfint,

In virf de deal o Manastire veche,
In vale un izvor ce setea potoleste,
In zare pasarile se rotesc a gale, 
Pe cer al nostru frate soare,

Batrini urca in virf de deal,
Calcind pe treptele vechi ale carari,
Ce a incoltit de mult iarba,
Ucigind timpul stau, stau sprijinit,

In sinea mea e o rascoala dura,
Si uimit privesc in jur si admir acest meleag scump pe care traiesc...

Niciun comentariu:

Am...

AM... Am o viață,un vis, Am o șansă,un plan, Am o dorință,un scop, Am o bucurie,un zîmbet, Am o durere,un suflet, Am o speranță,un gînd, Am ...